مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 09:172022-05-24سياسي

ساختمان هایی مانند متروپول در تمام کشور وجود دارد


ساختمان هایی مانند ساختمان متروپل آبادان در سراسر کشور وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، مهدی چمران رییس شورای شهر در شصت و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن عرض تبریک به مناسبت آزادسازی خرمشهر گفت: بدون شک آزادسازی خرمشهر از دست نیروهای مهاجم یکی از مهمترین حوادثی است که در دوران دفاع مقدس به وقوع پیوسته است.

وی ادامه داد: فتح خرمشهر تأثیر بسزایی در کشور ما گذاشت و شعفی که مردم ما آن روز به دست آوردند پس از فرار شاه بی سابقه بود.

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه باید قدر پیروزی های خود را بدانیم گفت: نباید با کوچک ترین مشکل به تمام این پیروزی ها پشت پا بزنیم و تحت تأثیر تبلیغات سوی دشمنان قرار بگیریم.

چمران با اشاره به روز چهارم خرداد گفت: آزادی دزفول را نیز باید تبریک بگویم و مقاومت مردم دزفول را به آنها تبریک میگوییم.

وی با اشاره به شهادت شهید خدایی بیان کرد: شهید صیاد خدایی از حرم مطهر محافظت کرد اما رژیم صهیونیستی و دشمنان ما در رصد نشسته اند تا سربازان کشور ما را به شهادت برسانند و انشاالله دوستان ما انتقام خون این شهیدان را بگیرند.

چمران گفت: صداهای بچه های ما که در تمام کشور طنین انداز شده است برای بسیاری زجر آور است اما برای ما مایه شعف و شور است اگر سربازان ما از بین بروند دهه نودی ها هستند که جای آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان هایی مانند متروپول در تمام کشور وجود دارد

ساختمان هایی مانند متروپول در تمام کشور وجود دارد