مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 09:122022-05-24سياسي

قالیباف: اصناف هنوز وارد درگاه ملی مجوزهای کسب و کار نشده اند


رییس مجلس با بیان اینکه و بخش قابل توجهی از کارها در حوزه اصناف است، گفت: اصناف هنوز وارد درگاه ملی مجوزهای کسب و کار نشده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز سه شنبه سوم خرداد ماه مجلس با اشاره به حوزه کسب و کار اظهار داشت: موضوع کسب و کار موضوع مهمی است، بعد از دو جلسه ای که در صحن بحث شد به این جمع بندی رسیدیم که حوزه کسب  و کار یکی از چالش های جدی امروز مردم است.

وی افزود: ما یک اصلاح مواد 1 و 7 اصل 44 را داریم و یک قانونی که اخیراً تصویب شد و اردیبشهت ماه قانون تسهیل صدور مجوزها جهت اجرا ابلاغ شد.

رییس مجلس با تشکر از وزارت اقتصاد و مسئول مستقیم این کار گفت: مطمئن باشید مجلس در پیگیری این موضوع و پای کار است؛ موضوع کار و گرانی موضوع اصلی و مهم کشور است.

قالیباف تصریح کرد: همکاران ما در وزارت اقتصاد باید به این نکته توجه کنند که  این درگاه ملی مجوزهای کسب و کار در حوزه مسائل فنی و کندی سیستم دارای اشکالاتی است و باید این موضوع را رفع کنند تا بهانه ها را بگیرند.

وی ادامه داد: ما در این درگاه باید 4 کار انجام داد، یکی صدور، یکی تمدید و یکی استعلامات و یکی هم توسعه حوزه کسب و کار است که الان در حال حاضر ما در مرحله اول هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: اصناف هنوز وارد درگاه ملی مجوزهای کسب و کار نشده اند

قالیباف: اصناف هنوز وارد درگاه ملی مجوزهای کسب و کار نشده اند