مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 09:122022-05-24سياسي

پیرهادی: فراکسیون مدیریت شهری مجلس حادثه آبادان را پیگیری می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن پیرهادی، رییس فراکسیون مدیریت شهری مجلس یادداشتی درباره حادثه فرو ریختن متروپل آبادان نوشت که به شرح زیر است: - رییس فراکسیون مدیریت شهری مجلس گفت: این فراکسیون تا یافتن مقصر یا مقصران اصلی، فاجعه فروریختن متروپل آبادان پیگیر خواهد بود تا به سهم خود مانع از تکرار چنین حوادثی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن پیرهادی، رییس فراکسیون مدیریت شهری مجلس یادداشتی درباره حادثه فرو ریختن متروپل آبادان نوشت که به شرح زیر است:حادثه امروز متروپل آبادان ایران را داغدار کرد.

همه ایران در رنج و غم جانسوز آبادان سهیم اند، غمی جانسوز در آستانه حماسه سوم خرداد و آزادی خرمشهر؛ تقارنی که مهجوریت خوزستان را باز هم به رخ کشید.

حادثه ای که در ابعادی بسیار بزرگ تر از وقایع مشابه اش ایران را دوباره داغدار کرده است.

ضمن عرض تسلیت به خانواده هایی که عزیزان شان را در این حادثه سهمگین از دست داده اند، با خانواده هایی که عزیزانشان در این فاجعه آسیب دیده اند و هم وطنانی که چشم به راه نجات عزیزانشان از زیر خروار ها آوار هستند، ابراز همدردی می کنم.

آنچه که در نگاه اولیه و از ابعاد و چگونگی وقوع حادثه ریزش برج نیمه کاره ی متروپل آبادان هویداست، این است که دور زدن و نادیده گرفتن قانون در روند ساخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیرهادی: فراکسیون مدیریت شهری مجلس حادثه آبادان را پیگیری می کند

پیرهادی: فراکسیون مدیریت شهری مجلس حادثه آبادان را پیگیری می کند