مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 09:072022-05-24سياسي

کسب رتبه اول نمایندگی وزارت امور خارجه- بندرعباس در کشور


رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در بندرعباس گفت: در ارزیابی عملکرد سالیانه، نمایندگی وزارت امور خارجه در بندرعباس میان 28 نمایندگی داخل کشور رتبه اول را کسب نموده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سعید شعبان در گفت وگوی رسانه ای اظهار داشت: همواره تلاش شده با حفظ کرامت و شان مراجعین خدمات کنسولی در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه شود و در بخش های اقتصادی و فرهنگی نیز با تعاملات خوبی که با دستگاه های اجرایی استان داشته و موفق به فراهم نمودن بستر مناسبی جهت شناساندن ظرفیت های استان شده ایم.

   وی در تشریح عملکرد یک ساله نمایندگی وزارت امور خارجه در بندرعباس گفت: بخش کنسولی نمایندگی وزارت امور خارجه در بندرعباس در سال 1400 تعداد هشت هزار و 200 برگ سند که عمدتاً مدارک تحصیلی، تجاری، بهداشتی و وکالتنامه بوده را تأیید کرده که نسبت به سال 1399 افزایشی حدودا چهار برابری داشته است.

  رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در بندرعباس با بیان اینکه دقت، سرعت و رضایت سه اصل حاکم در بخش کنسولی این نمایندگی موجبات رضایتمندی مراجعین استانی را فراهم نموده است و افزود: ارائه این خدمات نه تنها مانع از سفر شهروندان هرمزگانی به استان های همجوار و یا تهران شده بلکه از لحاظ اقتصادی نیز برای آن ها به صرفه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه اول نمایندگی وزارت امور خارجه- بندرعباس در کشور

کسب رتبه اول نمایندگی وزارت امور خارجه- بندرعباس در کشور