مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 09:022022-05-24اجتماعي

برگزاری اردوی جهادی «سفیران دانایی رضوی» در مناطق عشایرنشین کوهرنگ


مسئول کانون خدمت رضوی کتاب و کتابخوانی چهارمحال و بختیاری از برگزاری اولین اردوی جهادی سفیران دانایی رضوی در مناطق چادرنشین و عشایری شهرستان کوهرنگ خبر داد.

- راضیه بقایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: اولین اردوی جهادی سفیران دانایی رضوی به همت کانون خدمت رضوی استان و همکاری اداره آموزش و پرورش عشایری، امام جمعه و سه نفر از خادمیاران کانون کتاب برای دانش آموزان عشایر و چادرنشین منطقه کوهرنگ برگزار شد.

مسول کانون خدمت رضوی کتاب و کتابخوانی چهارمحال و بختیاری افزود: در این برنامه که با هدف گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی برای دانش آموزان عشایر برگزار شده بود برنامه هایی از جمله قصه گویی، خوانش کتاب، نمایش عروسکی، شعر و سرود و کارگاه آموزشی نویسندگی اجرا شد.

وی با بیان اینکه تلاش شد در این برنامه نقش مطالعه و کتابخوانی و تاثیر آن بر زندگی آینده دانش آموزان توضیح داده شود، اظهار داشت: در پایان این اردو به دانش آموزان کتاب هایی با موضوعات گوناگون علمی، داستان، آموزشی و سرگرمی همراه با لوازم التحریر اهدا شد.

بقایی تصریح کرد: این برنامه مقدمه ای برای تعامل با دانش آموزان عشایر جهت افزایش سطح مطالعه و کتابخوانی بوده و ارتباط با دانش آموزان جهت تشویق به مطالعه ادامه دار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اردوی جهادی «سفیران دانایی رضوی» در مناطق عشایرنشین کوهرنگ

برگزاری اردوی جهادی «سفیران دانایی رضوی» در مناطق عشایرنشین کوهرنگ