مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 09:022022-05-24سياسي

آسیب های اقتصادی امروز ناشی از عدم تبیین ارز ترجیحی در سال های گذشته است


رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کهگیلویه گفت: اگر طی سالهای گذشته بحث ارز ترجیحی برای مردم تبیین می شد امروز متحمل این همه آسیب نمی شدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت الاسلام علی وحدانی فر در آیین معارفه جانشین و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان، یکی از مهم ترین وقایع تاریخ اسلام را مسئله عاشورا عنوان و اظهار کرد: مهم ترین فلسفه قیام امام حسین(ع) امر به معروف و نهی از منکر بود.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کهگیلویه، امر به معروف را از جمله مسائل اجتماعی عنوان و افزود: اگر جامعه، مردم و مسئولان همدیگر را امر به معروف کنند، درصد اشتباهات پایین خواهد آمد.

وی تصریح کرد: اولین کسانی که امر به معروف را سرلوحه کار خود قرار دهند مسئولان هستند و باید تلاش شود امر به معروف یک فضای صرفا اداری نباشد و این را به سمت مردم ببریم.

حجت الاسلام وحدانی فر با بیان اینکه امر به معروف فقط مختص حجاب نیست و در همه حوزه های اجتماعی باید امر به معروف صورت بگیرد گفت: اگر طی سالهای گذشته بحث ارز ترجیحی برای مردم تبیین می شد امروز متحمل این همه آسیب نمی شدیم.

وی بیان کرد: اگر فرهنگ امر به معروف در جامعه مورد توجه قرار گیرد و احساس مسئولیت شود آن جامعه سالم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب های اقتصادی امروز ناشی از عدم تبیین ارز ترجیحی در سال های گذشته است

آسیب های اقتصادی امروز ناشی از عدم تبیین ارز ترجیحی در سال های گذشته است