مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 09:022022-05-24سياسي

«اقتدار جمهوری اسلامی» دشمنان را به استیصال کشانده است


دشمنانی که ما را در فضاهای بین المللی متهم به ترور می کردند امروز در وضعیتی از استیصال قرار دارند که در جبهه رو در رو توان مقابله با ما را ندارند از این رو با ترور عمق کینه خود را نشان می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، همزمان با فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و عملیات بیت المقدس مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان قزوین صبح امروز در میدان صبحگاه تیپ 116 شهید صفوی قزوین برگزار شد.

  محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در این مراسم اظهار کرد: از همه جان برکفان و نیروهای مسلح استان که حاصل زحمات آن ها، کالای شیرین امنیت است، کمال تشکر را دارم.

  وی افزود: سوم خرداد روزی حاوی یک گفتمان ارزشمند برای تاریخ بشریت و تاریخ ایران است.

    اعلایی خاطر نشان کرد: ملت ما یک پیام ماندگار را مخابره کردند و آن این بود که وقتی اداره کشور به دست مردم انجام شود به هیچ وجه، وجبی از آن کم نخواهد شد.

  استاندار قزوین یاد آور شد: آزاد سازی خرمشهر پیام ماندگاری به تمام بشریت و تاریخ داد، آن هایی که خواب های آشفته برای کشور ما می بینند بدانند امروز ما هدفمند تر و قدرتمند تر از هر زمانی هستیم.

وی ادامه داد: به لطف و مدد الهی و با کوشش جان بر کفان به اقتداری پایدار رسیده ایم و این موضوع باعث شده دشمن از سر ناتوانی جاهلانه رفتار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اقتدار جمهوری اسلامی» دشمنان را به استیصال کشانده است

«اقتدار جمهوری اسلامی» دشمنان را به استیصال کشانده است