مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 08:572022-05-24سياسي

فتح خرمشهر برجسته ترین عملیات رزمی و فتح همه ارزش ها بود


فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: عملیات بیت المقدس که منجر به آزادسازی این شهر شد یکی از برجسته ترین عملیات رزمی در طول جنگ تحمیلی و فتح همه ارزش های دینی و انسانی مردم بود.

- ، سردار اباذر سالاری دوشنبه شب در آیین بزرگداشت نقش شهدای هرمزگان در عملیات بیت المقدس که در حسینیه ثارالله بندرعباس برگزار شد، ضمن گرامیداشت سوم خرداد، فتح خرمشهر را فتح همه ارزش ها دانست و اظهارداشت: این عملیات که نقش پشتیبانی رزمندگان هرمزگان مثال زدنی است، یکی از عملیات های به یادماندنی و منحصر به فرد در تاریخ هشت سال دفاع مقدس محسوب می شود.

وی افزود: شهدان دوران دفاع مقدس از جمله شهیدان این عملیات تاریخ ساز بهترین مسیر هدایت و آگاهی ما به ویژه برای جوانان و نسل آینده ساز کشور هستند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) ادامه داد: یکی از مهم ترین اهداف عملیات بیت المقدس در دوره جنگ ایران و عراق آزادسازی خرمشهر بود که پس از 578 روز در سوم خرداد سال 61 خاک کشورمان توسط رزمندگان غیور پس گرفته شد.

سردار سالاری با اشاره به اینکه استان هرمزگان نقش ارزنده ای درعملیات بیت المقدس داشت، گفت: مردم خونگرم خطه جنوب با جانفشانی در زمان جنگ و عملات دفاع مقدس وظیفه دینی خود را انجام داده و نقش آفرین بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتح خرمشهر برجسته ترین عملیات رزمی و فتح همه ارزش ها بود

فتح خرمشهر برجسته ترین عملیات رزمی و فتح همه ارزش ها بود