مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 08:472022-05-24سياسي

دیدار دبیرکل سازمان همکاری شانگهای با رییس جمهور تاجیکستان


دبیرکل سازمان همکاری شانگهای در چارچوب سفر رسمی خود به تاجکیستان با رییس جمهور این کشور دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، ژانگ مینگ دبیرکل سازمان همکاری شانگهای که در سفری رسمی وارد دوشنبه شده با امامعلی رحمان رییس جمهور تاجیکستان ملاقات کرد.

طرفین وضعیت کنونی و چشم انداز همکاری چندجانبه کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای و همچنین روند اجرای طرح ها در این راستا در داخل سازمان را بررسی کردند.

رحمان ضمن ابرار رضایت از فعالیت پربار سازمان همکاری شانگهای در طول 20 سال، تعامل کشورهای عضو، نتایج اجلاس شانگهای در پایتخت تاجیکستان برای دبیرکل جدید این سازمان موفقیت را آروز کرد.

طرفین در در مورد  اجرای عملی استراتژی توسعه سازمان همکاری شانگهای تا سال 2025، اعلامیه دوشنبه در مورد بیستمین سالگرد و برنامه همکاری های چندجانبه تجاری و اقتصادی تبادل نظر کردند.

در این دیدار موضوعات مربوط به همکاری در زمینه های سیاسی، روابط تجاری و اقتصادی، زیرساخت های حمل و نقل، استفاده موثر از ظرفیت های ترانزیتی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای و روابط فرهنگی بررسی شدند.

برنامه اقدامات عملی اولویت دار برای از بین بردن پیامدهای اجتماعی و اقتصادی، مالی و غذایی بیماری همه گیر کرونا در فضای سازمان همکاری شانگهای، ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار دبیرکل سازمان همکاری شانگهای با رییس جمهور تاجیکستان

دیدار دبیرکل سازمان همکاری شانگهای با رییس جمهور تاجیکستان