مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 08:372022-05-24سياسي

مقابله با ریزگردها نیازمند اجماع بین المللی و منطقه ای است


نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: مقابله با ریزگردها نیازمند اجماع بین المللی و منطقه ای است.

- با اشاره به افزایش آلودگی هوا و گردوخاک در استان کرمانشاه، اظهار کرد: منبع اصلی توده گرد و خاک که سبب آلودگی هوا در استان کرمانشاه و کشور می شود در کشورهای عراق و عربستان است و طی چند سال گذشته نیز به علت کاهش بارندگی ها و خشکسالی مناطقی در ایران هم به آن اضافه شده است.

وی افزود: مقابله با پدیده ریزگردها نیازمند اجماع بین المللی است و کشورها باید وظیفه خود را در حوزه محیط زیست مانند تثبیت خاک به خوبی انجام دهند زیرا حق هر انسانی برخورداری از هوای پاک است.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت و مجلس شورای اسلامی باید از ظرفیت های بین المللی مانند سازمان ملل و نهادهای محیط زیستی برای مقابله با این پدیده استفاده کنند زیرا ایران در معرض جدی این پدیده قرار گرفته است.

حیدری با بیان اینکه اقدام یک کشور برای مقابله با ریزگردها به تنهایی کافی نیست، گفت: مردم ایران طی سال های آینده با مشکلات تنفسی مواجه خواهند شد و تأثیر بسیاری این موضوع بر سلامت افراد دارد و در مناطق غربی و جنوبی مقابله با گردوغبار نیازمند اقدام جدی و فوری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با ریزگردها نیازمند اجماع بین المللی و منطقه ای است

مقابله با ریزگردها نیازمند اجماع بین المللی و منطقه ای است