مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 08:322022-05-24سياسي

شرط پیروزی در خرمشهرهای پیش رو از زبان امام جمعه سمنان


نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: با حضور، هماهنگی و هم افزایی نیروهای انقلابی و جوانان، در تمام خرمشهرهای پیش رو موفق و پیروز خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان سمنان به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: داشتن رهبری این چنین والامقام در جایگاه بسیاری رفیعی در جهان یک نعمت الهی است که باید برای این نعمت شکرگزار خداوند متعال باشیم.

وی بیان کرد: تمام خصوصیات و آنچه خداوند به ائمه معصومین (ع) و پیامبر اسلام (ص) عنایت کردند، غیر از ویژگی های اختصاصی، به ولی فقیه نیز داده شده است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه ولی فقیه و رهبری هدایتگر و ناخدای کشتی حکومت اسلامی هستند، گفت: ما در فتح خرمشهر، پیروزی بسیار عظیمی را به دست آوردیم که باید قدر آن را بدانیم.

مطیعی اضافه کرد: امام راحل، نصرت و یاری خداوند متعال را باعث پیروزی و فتح ما در خرمشهر دانستند و همه اگر در اقدامات خود در مجرای توحید افعالی قرار گیریم، موفقیت های ارزشمندی حاصل خواهد شد.

وی تصریح کرد: امروز نیز تحت ولایت رهبری مقام معظم رهبری هستیم که بر هوشیاری همگان همواره تأکید داشته و فرمودند خرمشهرها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط پیروزی در خرمشهرهای پیش رو از زبان امام جمعه سمنان

شرط پیروزی در خرمشهرهای پیش رو از زبان امام جمعه سمنان