مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 08:272022-05-24اقتصادي

طرح دستیار فناوری در دانشگاه علمی کاربردی اجرا می شود


سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی از اجرای طرح دستیار فناوری در سطح واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر داد.

- به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، علی صدر با اعلام این خبر، افزود: در راستای بهبود و ارتقای توانمندی های شغلی و کارآفرینی دانشجویان در طول دوران تحصیل، بالا بردن ضریب اشتغال پذیری و بهبود موقعیت شغلی دانش آموختگان، کسب مهارت ها و توانایی های مورد نیاز برای ورود به بازار کار، ارتقای توان پاسخگویی دانشگاه به نیازهای صنعت و جامعه، همکاری دانشگاه در توسعه و تقویت منابع انسانی واحدهای فناور، طرح دستیار فناوری با هماهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با راهبری و هدایت پارک های علم و فناوری و واحدهای استانی دانشگاه، اجرا می شود.

وی اظهار داشت: براساس این طرح، مطابق با تفاهم نامه منعقده بین واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی با پارک های علم و فناوری استان ها، دانشجویان دوره های کارشناسی ناپیوسته این دانشگاه می-توانند به عنوان دستیار و همکار فناور در شرکت ها و واحدهای فناور مستقر در پارک های علم و فناوری فعالیت کنند.

سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: این طرح در بالا بردن روحیه امید، افزایش انگیزه تحصیلی، مهارت افزایی و تعیین مسیر شغلی و حرفه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح دستیار فناوری در دانشگاه علمی کاربردی اجرا می شود

طرح دستیار فناوری در دانشگاه علمی کاربردی اجرا می شود