مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 08:222022-05-24سياسي

پیام وزیر علوم به مناسبت فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به مناسبت فرا رسیدن 3 خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، ضمن گرامیداشت روز ایثار و مقاومت، پیامی صادر کرد.

- به نقل از وزارت علوم، محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به مناسبت فرا رسیدن 3 خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، ضمن گرامیداشت روز ایثار و مقاومت، پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است؛ بسم الله الرحمن الرحیم تقویم این سرزمین هم چون آیینه ای زلال، گویای سربلندی و غرور ملتی بوده است که به میهن خویش عشق ورزیده اند و بنا به آموزه های دینی، همواره دل در گرو خاک و آیین خویش داشته اند.

حماسه ی سوم خرداد از درخشان ترین جلوه های مقاومت است که دانش آموختگان مدرسه ی امام خمینی (ره) با تکیه بر غیرت و شرف خویش و با اتکال به آیه ی شریفه ی اِنَّ اللّهَ یُحِبُّ الَّذِینَ یُقاتِلُونَ فِی سَبِیلِهِ صَفّاً کَاَنَّهُمْ بُنْیانٌ مَرْصُوصٌ از تقدیم جان دریغ نکردند و امیدوار به وعده ی بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ از هیمنه ی ابرهه ی زمان نهراسیدند و دست اهریمن اشغال گر را به ذلّت و زبونی از خاک خونین خرمشهر کوتاه کردند.

نکوداشت حماسه ی سوم خرداد، تعظیم فروتنانه به زنان، مردان و جوانانی است که تا همیشه نام ماندگارشان از ماذنه های مسجد جامع خرمشهر شنیده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام وزیر علوم به مناسبت فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر

پیام وزیر علوم به مناسبت فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر