مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 08:222022-05-24اجتماعي

مراکز آموزشی و دانشگاهی لرستان سه شنبه تعطیل شدند


تمامی مرکز آموزشی و دانشگاهی تعطیل و امتحانات  این روز  بعد از آخرین امتحان و طبق برنامه اعلامی از طرف آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

- به علت آلوده شدن هوای لرستان فردا (سه شنبه) ادارات استان با دو ساعت تاخیر و مراکز آموزشی و دانشگاهی لرستان تعطیل شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، دوشنبه شب با عنایت به وقوع پدیده گرد و غبار طی امروز و آلودگی هوای استان که بر اساس شاخص استاندارد آلودگی وضعیت کیفی اغلب شهرستان های استان بنا بر پیش بینی هواشناسی استان و تحلیل نقشه های مربوطه در شرایط بسیار ناسالم و خطرناک قرار خواهد گرفت.

لذا جلسه کارگروه اضطرار موضوع آیین نامه اجرایی قانون هوا پاک در دوشنبه شب به ریاست احمدرضا دالوندمعاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان تشکیل و موارد زیر مصوب و ابلاغ شد.

مقرر گردید، به منظور جلوگیری از آثار سوء پدیده گرد و غبار برای فردا سه شنبه مورخ برای تمام شهرهای استان ، تمامی ادارات سازمان ها شرکت ها و بانک ها (به جزء مراکز بهداشتی و خدمات رسان و نظامی) با دو ساعت تاخیر کار خود را آغاز کنند.

براساس این گزارش، تمامی مرکز آموزشی و دانشگاهی تعطیل و امتحانات این روز بعد از آخرین امتحان و طبق برنامه اعلامی از طرف آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز آموزشی و دانشگاهی لرستان سه شنبه تعطیل شدند

مراکز آموزشی و دانشگاهی لرستان سه شنبه تعطیل شدند