مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 08:172022-05-24سياسي

جهاد تبیین راه مقابله با جنگ ادراکی دشمن است


امام جمعه همدان با تاکید بر لزوم جهاد تبیین گفت: دشمن با فضای رسانه ای دنبال مدیریت ادراک جامعه است تا این طور القا کند که ما راه را اشتباه رفته ایم.

- آیت الله حبیب الله شعبانی صبح امروز در هفتمین نشست مجمع پیشکسوتان همدان با بیان اینکه اگر امروز انسان نسبت به نسلی غبطه بخورد، همان نسلی است که در دوران دفاع مقدس حضور داشت، اظهار کرد: دوران طلایی دفاع مقدس، ایام الله است و فرهنگ آن فرصتی است برای رشد افراد درکشور .

وی با اشاره به فرمایش امام(ره) که خرمشهر را خدا آزاد کرد، یادآور شد: این یک واقعیت است که خداوند متعال برای تحقق اهداف خود از لشکرهایش استفاده می کند.

امام جمعه همدان در ادامه با تاکید بر اینکه تحقق جهاد تبیین ضروری است، گفت: اساس حرکت انقلاب اسلامی، بر اساس حرکت انبیاء الهی بوده، اما دشمن به دنبال القای این مطلب است که اصل مسیر اشتباه است.

وی با بیان اینکه هدف از انقلاب، نه برای قدرت رسیدن کسی که برای تحقق حرف خداوند در جامعه بود مطرح کرد: بدون تردید اگر کسی غیر از این هدف انقلاب کرده باشد هم سر خودش کلاه رفته و هم به مردم خیانت کرده است.

نماینده ولی فقیه در همدان با بیان به اینکه امروز با مشکلاتی در جامعه خصوصا در عرصه اقتصادی روبرو هستیم، خاطرنشان کرد: اگر جوان امروز از عدالت و مسائل این چنینی حرف می زند، این هما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین راه مقابله با جنگ ادراکی دشمن است

جهاد تبیین راه مقابله با جنگ ادراکی دشمن است