مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 08:072022-05-24سياسي

عدم عرضه کالاهای اساسی در بازار استان سمنان وجود ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در جلسه شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان سمنان اظهار کرد: شورای اطلاع رسانی استان نقش مؤثری در مدیریت افکار عمومی بر عهده دارد و باید در حوزه اطلاع رسانی و خبر، روایت درست به عنوان روایت جامع استان مطرح باشد تا از هیجانات کاذب جلوگیری شود.

وی ضمن بیان اینکه شورای اطلاع رسانی استان سمنان باید نقش خود را در اجرای موفق طرح مردمی سازی یارانه ها ایفا کند، تأکید کرد: رصد مستمر شکایت از رسانه ها باید از طریق روابط عمومی استانداری و شورای اطلاع رسانی در دستور کار قرار داشته باشد.

لازم است تا از ابزارهای قانونی موجود در شورای اطلاع رسانی به نحو درست استفاده شده و با تشخیص این شورا، اقدامات لازم در این حوزه صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان افزود: قرارگاه دشمن امروز در حوزه جنگ رسانه ای، در تخریب و القای ناکارآمدی و ایجاد شایعات نادرست از بستر اجتماعی متمرکز شده است.

ریواده خاطرنشان کرد: عدم عرضه، افزایش قیمت و مصادیق این چنین در بحث کالاهای اساسی و سایر اقلام در بازار استان سمنان وجود ندارد.

وی گفت: پس از اعلام قیمت های کالاهای اساسی، ضرورت دارد تا دامنه تغییر قیمت در سایر کالاها و اقلام به صورت جدی مدیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم عرضه کالاهای اساسی در بازار استان سمنان وجود ندارد

عدم عرضه کالاهای اساسی در بازار استان سمنان وجود ندارد