مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 08:072022-05-24سياسي

سازمان اداری کشور: نظام اداری کشور در حال تهی شدن از وجود نخبگان است


برای اولین بار، باید فرهنگ لغات نظام اداری را تالیف کنیم و توضیحات هر کلمه را جلوی آن بنویسیم تا مشخص شود که به عنوان نمونه، فرق سِمت با پست، - برای اولین بار، باید فرهنگ لغات نظام اداری را تالیف کنیم و توضیحات هر کلمه را جلوی آن بنویسیم تا مشخص شود که به عنوان نمونه، فرق سِمت با پست، پست با شغل، تفاوت شغل با کار و کار با وظیفه چیست چون این موارد باید به صورت مشخص تعریف شوند.

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، با تاکید بر اینکه متاسفانه نظام اداری ما در حال تهی شدن از وجود نخبگان است، گفت: در حال حاضر، باید به سمت جذب نخبگان در نظام اداری حرکت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، دکتر میثم لطیفی شامگاه دوشنبه در نشست هم اندیشی با نخبگان و صاحبنظران استان زنجان در نظام اداری، که در دانشگاه زنجان برگزار شد، با اشاره به مشکلات حوزه نظام اداری، نبود بستر و فضای مناسب برای حضور و شکوفایی نخبگان را از جمله مشکلات مهم این حوزه عنوان کرد و افزود: مشکل ما در نظام اداری نبود عرصه برای خودشکوفایی انسان های نخبه است.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، با بیان اینکه طراحی شغل ما به نحوی نیست که تامین کننده نیاز ما باشد اظهار داشت: به عنوان مثال بسیاری از اساتید و نخبگان با وجود درآمد پایین در تدریس، در شغل های خود باقی می مانند چو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان اداری کشور: نظام اداری کشور در حال تهی شدن از وجود نخبگان است

سازمان اداری کشور: نظام اداری کشور در حال تهی شدن از وجود نخبگان است