مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 08:022022-05-24سياسي

127 روستای خراسان جنوبی در سال جاری گازرسانی می شود


مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به اینکه گازرسانی به 127 روستای استان از جمله برنامه های مهم شرکت گاز خراسان جنوبی در سال جاری است، گفت: - سید محمود هاشمی، مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند در ارتباط با مهم ترین برنامه های شرکت گاز استان در سال جاری، اظهار داشت: یکی از فعالیت های مهم این شرکت در راستای اجرای عدالت اجتماعی و برخورداری همه مردم از نعمت گاز طبیعی، گازرسانی به روستاها است.

وی با اشاره به اینکه گازرسانی به 127 روستای استان از جمله برنامه های مهم شرکت گاز خراسان جنوبی در سال جاری است، تصریح کرد: همچنین گازرسانی به 110 واحد صنعتی و تولیدی در استان از دیگر برنامه های این شرکت است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی به اهمیت و نقش مرزها در تأمین امنیت استان و کشور اشاره کرد و افزود: عملیات گازرسانی به تعداد 29 پاسگاه مرزی و برجک دیده بانی و نیز گازرسانی به قطعه منفصله منطقه ویژه اقتصادی ماهیرود در دستور کار این شرکت در سال جاری است.

هاشمی ادامه گازرسانی به واحدهای طرح جهش تولید مسکن را از دیگر برنامه های عملیاتی این شرکت در استان در سال 1401 در حوزه مسکن عنوان کرد.

وی یادآور شد: انتظار می رود در سال جاری برای اجرای پروژه های مذکور 700 کیلومتر شبکه تعذیه و توزیع و 12 هزار انشعاب گا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

127 روستای خراسان جنوبی در سال جاری گازرسانی می شود

127 روستای خراسان جنوبی در سال جاری گازرسانی می شود