مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 07:522022-05-24سياسي

کمک 2 میلیاردی نیکوکاران به خانواده های نیازمند خراسان جنوبی


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: 25 امام روستا در استان در طرح 313 با تأسیس چهار مرکز نیکوکاری بالغ بر دو میلیارد ریال به خانواده های تحت پوشش کمک کردند.

- ، حجت الاسلام احمد رضایی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح 313 در خراسان جنوبی در راستای تفاهم نامه سازمان تبلیغات اسلامی با کمیته امداد امام خمینی (ره) و باهدف ایجاد ارتباط مستمر و مؤثر امامان جماعت با مددجویان کمیته امداد در مناطق محروم شکل گرفته است، اظهار کرد: در خراسان جنوبی 25 امام این طرح را اجرا می کنند و تاکنون مبلغ دو میلیارد ریال به خانواده های تحت پوشش کمک شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در این طرح دو هزار و 613 مورد دیدار و پیگیری مسائل خانواده ها تحت پوشش توسط امامان محلات انجام شده است، گفت: با اجرای طرح 313 گام مهمی در حوزه فرهنگی، مذهبی و ارتقا باورهای دینی در میان خانواده های تحت حمایت و کاهش آسیب های اجتماعی برداشته شده است.

رضایی با تأکید بر اینکه در این طرح امامان محله که روحانیون منتخب روستایی می باشند به همراه همسرانشان در دیدار چهره به چهره با خانواده ها، مسائل فرهنگی آنان را موردبررسی قرار می دهند، افزود: برای حل برخی از مشکلات فرهنگی و خانوادگی و … به افراد تحت پوشش مشاوره های لازم داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 2 میلیاردی نیکوکاران به خانواده های نیازمند خراسان جنوبی

کمک 2 میلیاردی نیکوکاران به خانواده های نیازمند خراسان جنوبی