مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 07:422022-05-24اجتماعي

تعطیلی مدارس و مهدهای کودک استان همدان در پی آلودگی هوا


با توجه به آلودگی هوای ناشی از گرد و غبار، سوم خرداد تمام مهدهای کودک و پیش دبستانی ها و فعالیت های آموزشی در مدارس استان در نوبت صبح و بعد از ظهر و تمام مقاطع تحصیلی تعطیل است.

- ، با توجه به آلودگی هوا ناشی از گرد و غبار، امروز؛ سه شنبه سوم خردادماه جاری تمام مهدهای کودک و پیش دبستانی ها تعطیل اعلام شد.

فعالیت های آموزشی در تمام مدارس استان در نوبت صبح و بعد از ظهر در تمام مقاطع تحصیلی تعطیل شده و حضور دانش آموزان صرفاً به منظور شرکت در آزمون های پایان سال در مدارس در همان ساعات آزمون صورت می گیرد.

به استناد دستورالعمل شرایط اضطراری آلودگی هوا، فعالیت ادارات و دستگاه های دولتی به استثنای دستگاه های امدادی، بهداشتی و درمانی، بانک ها و خدمات اضطراری در روز سه شنبه سوم خرداد با دو ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

تمام دستگاه های اداری استان موظف هستند با درخواست مرخصی مادران باردار و مادران دارای کودکانی که به مهد کودک می روند موافقت کنند و ادارات با دو ساعت تأخیر فعالیت خود را آغاز می کنند.

تمام دستگاه های اداری استان موظف هستند با درخواست مرخصی پرسنل دارای بیماری های تنفسی و قلبی به تشخیص واحد مربوطه موافقت کنند.

ماسک استاندارد توسط شهرداری به منظور نیروهای خدماتی و پاکبان ها توزیع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی مدارس و مهدهای کودک استان همدان در پی آلودگی هوا

تعطیلی مدارس و مهدهای کودک استان همدان در پی آلودگی هوا