مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 07:372022-05-24پزشكي

مراکز درمانی و بهداشتی سردشت به حالت آماده باش در آمدند


سرپرست شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت: با توجه به پیش بینی بروز گرد و خاک برای روزهای آینده، همه مراکز درمانی و بهداشتی این شهرستان در حالت آماده باش قرار گرفته اند.

- ، داوود آتشی با اشاره به وضعیت بحرانی شهرستان در پی وقوع گرد و غبار شدید اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان دارای جانباز شیمیایی زیادی هست و این گرد و غبار مشکلات تنفسی و ریوی به وجود می آورد همه امکانات و منابع اعم از نیروی انسانی و تجهیزات جهت ارائه خدمات حوزه سلامت بسیج و هماهنگی های لازم انجام شده است.

وی افزود: به دلیل وقوع گرد و غبار، از ابتدای سال تاکنون 10 روز کیفیت هوای شهرستان در وضعیت بحرانی و خطرناک قرار گرفته و این شرایط مطلوبی نیست و خیلی نگران کننده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان سردشت بیان کرد: به همین منظور تمهیدات لازم اندیشیده شده و ضمن اعلام آمادگی کامل امکانات لازم نیز برای ارائه خدمات به بیماران احتمالی پیش بینی شده است.

وی با توصیه به شهروندان ادامه داد: ضرورت دادر تمامی افراد سالم و غیر سالم خصوصاً گروه های حساس از جمله بیماران قلبی، سالمندان، کودکان و جانبازان شیمیایی به طور جد از خروج منزل و تردد بی مورد خوداری کنند و سایر افراد هم با استفاده از ماسک و در مواقع ضروری خارج و حضور در فضای باز را به حداقل کاهش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز درمانی و بهداشتی سردشت به حالت آماده باش در آمدند

مراکز درمانی و بهداشتی سردشت به حالت آماده باش در آمدند