مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 07:322022-05-24اجتماعي

شکسته شدن درختان و آلودگی هوا براثر طوفان در آذربایجان شرقی


مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی گفت: براثر وزش باد شدید و طوفان تعدادی از درختان در سطح استان شکسته و منجر به گرد و غبار و آلودگی هوا شده است.

- تبریز- مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی گفت: براثر وزش باد شدید و طوفان تعدادی از درختان در سطح استان شکسته شده و گرد و غبار و آلودگی هوا نیز آسمان استان را فراگرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدباقر هنربر با اشاره به وزش باد شدید و ایجاد طوفان در سطح استان، اظهار کرد: گزارش شکسته شدن تعدادی درخت در تبریز و برخی شهرهای استان به ما رسیده که خوشبختانه تا این لحظه هیچ گونه خسارت جانی و مالی نداشته است.

وی با بیان اینکه طوفان منجر به ایجاد گرد و غبار در منطقه و همچنین آلودگی هوا شده و شاخص آلودگی هوای تبریز برابر 168 و بالاترین حد آلایندگی است، تاکید کرد: همچنان که پیش از این نیز از طرف مدیریت بحران کشور هشدار نارنجی داده شده است، از عموم مردم تقاضا می کنیم از تردد در فضای باز حدالامکان خودداری کنند و به خصوص کودکان و افراد سالمند و بیماران ریوی به هیچ وجه بیرون نروند.

هنربر خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در هنگام طوفان خطر سقوط اشیا وجود دارد، از مردم در خواست می کنیم که هنگام تردد در بیرون مراقب اطراف خود بوده و از ایستادن زیر تابلوهای راهنمایی و رانندگی، تابلوهای مغازه، داربست و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکسته شدن درختان و آلودگی هوا براثر طوفان در آذربایجان شرقی

شکسته شدن درختان و آلودگی هوا براثر طوفان در آذربایجان شرقی