مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 06:522022-05-24پزشكي

افزایش شمار کشورهای اروپایی مبتلا به آبله میمون


تعداد کشورهای اروپایی که موارد تایید شده آبله میمون را گزارش کرده اند رو به افزایش است و نشانه ها حاکی از آن است که مقامات بهداشت و درمان در این کشورها با این بیماری با جدیت بیشتری برخورد می کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناگ به نقل از ایرنا، رسانه ها اعلام کردند که بنا بر گزارش ای.

سی.

دی.

سی، مرکز اروپایی کنترل و پیشگیری بیماری، کشورهای پرتغال، اسپانیا و بریتانیا تاکنون بیشترین میزان مبتلایان به آبله میمون را گزارش کرده اند.

هرچند تعداد مبتلایان هنوز بسیار اندک است اما انتظار می رود کشورهای بیشتری در هفته های پیش رو موارد ابتلا به آبله میمون را گزارش کنند.

گزارش ها حاکیست که 9 کشوراروپایی تا کنون درگیر این این بیماری شده اند از جمله در وی پایتخت اتریش که یک مرد 35 ساله شنبه شب با علائم معمول این بیماری راهی بیمارستان شد.

برخی گزارش ها حاکیست که نگرانی ها در این کشورها روبه افزایش است و به رغم این که مراکز بهداشتی و درمانی کشورهای اروپایی از جمله آژانس بهداشت اتحادیه اروپا روز دوشنبه اعلام کردند، بیماری آبله میمون به راحتی بین انسان ها منتشر نمی شود و سرایت آن از فردی به فرد دیگر تحت شرایط خاصی صورت می گیرد اما این سازمان ها بهمردم هشدار دادند که مراقبتهای بهداشتی داشته رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شمار کشورهای اروپایی مبتلا به آبله میمون

افزایش شمار کشورهای اروپایی مبتلا به آبله میمون