مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 06:472022-05-24ورزشي

تغییر مسیر «جذابیت» لیگ به خاطر استقلال/ شلیک آخر پرسپولیس به یک تیم!


قهرمانی تیم فوتبال استقلال در فاصله سه هفته مانده به پایان بیست و یکمین دوره لیگ برتر، مسیر جذابیت هفته بیست و نهم را به سمت رده دوم و تیم های سقوط کننده کشانده است.

- ، هفته بیست و نهم رقابتهای لیگ برتر سه شنبه شب و با برگزاری 8 بازی برگزار می شود که در این بازی ها استقلال قهرمان زودهنگام رقابت ها در رفسنجان به مصاف مس می رود و در سایر دیدارها پرسپولیس با شهرخودرو، فولاد با سپاهان، ذوب آهن با نساجی، نفت مسجد سلیمان با صنعت نفت، تراکتور با فجر سپاسی، آلومینیوم اراک با پیکان و هوادار با گل گهر دیدار می کند.

استقلال برای حفظ شکست ناپذیری شاگردان فرهاد مجیدی که قهرمانی شأن را در هفته بیست و هفتم تثبیت کردند، برای دومین هفته متوالی در یک بازی تشریفاتی به میدان می روند و حریف امشب آنها تیم خوب مس رفسنجان است.

این بازی شاید به لحاظ جدولی اهمیت چندانی برای هیچیک از دو تیم و حتی دیگر تیم های حاضر در این مسابقات نداشته باشد، اما هر دو انگیزه های خاصی برای این بازی دارند که می تواند بر جذابیت آن بیفزاید.

همه انگیزه های استقلالی ها در این بازی حفظ طلسم شکست ناپذیری تا انتهای فصل و انگیزه های مس رفسنجان تحمیل کردن اولین شکست به آبی پوشان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر مسیر «جذابیت» لیگ به خاطر استقلال/ شلیک آخر پرسپولیس به یک تیم!

تغییر مسیر «جذابیت» لیگ به خاطر استقلال/ شلیک آخر پرسپولیس به یک تیم!