مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 03:322022-05-24اقتصادي

آغاز نهضت آسفالت در 40 روستای قشم/ نگاه ویژه برای حل مشکلات طولا و تورگان


سازمان منطقه آزاد قشم و اداره کل بنیاد مسکن استان هرمزگان تفاهم نامه نهضت آسفالت درون روستاها و معابر روستایی درون طرح هادی در بیش از 40 روستای جزیره قشم را امضاء کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، افشار فتح الهی در آیین امضای این تفاهم نامه گفت: با اجرای این تفاهم نامه شاهد افزایش سرعت اجرا پروژه ها و همچنین مدیریت بهینه هزینه های عمرانی در طرح های توسعه روستاهای جزیره خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه با دعوت از دهیاری های جزیره برای مشارکت در اجرای این طرح، افزود: دهیاری های روستاهای جزیره قشم در صورت آمادگی و انجام زیرسازی جهت آسفالت معابر در نوبت اجرای این طرح قرار خواهند گرفت.

فتح الهی اظهار امیدواری کرد: در دولت مردمی آیت الله رییسی با اجرای طرح ها و پروژه های مختلف شاهد خدمت رسانی شایسته به مردم و ساکنان جزیره قشم باشیم و در راستای توسعه متوازن این جزیره گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین به منظور ارتقای سطح کیفی و بهبود شرایط محیطی و سکونتی روستاها و با هدف رفع نارسایی ها و مشکلات موجود در طرح هادی روستاهای طولا و تورگان، این موضوع تحت عنوان متمم به تفاهم نامه اضافه شد.

براساس این گزارش، شهریار نوری زاده، مدیرکل بنیاد مسکن استان هرمزگان نیز در این جلسه اظهار کرد: با اجرای این تفاهم نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نهضت آسفالت در 40 روستای قشم/ نگاه ویژه برای حل مشکلات طولا و تورگان

آغاز نهضت آسفالت در 40 روستای قشم/ نگاه ویژه برای حل مشکلات طولا و تورگان