مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 01:422022-05-23اجتماعي

سیر تا پیاز اولین بیمه طلایی فرهنگیان/ چرا بیمه طلایی دوام نداشت؟


از اول اردیبهشت 89 قرارداد بیمه طلایی اجرا شد و طی این قرارداد، تغییرات عمده ای در تعهدات و اجرا و همچنین تضمین پرداخت 50 درصدی حق بیمه هر یک از بیمه شدگان و افراد تحت تکفل آنان از محل منابع رفاهی وزارت آموزش و پرورش انجام شد.

- خبرگزاری فارس ـ گروه آموزش و پرورش: در نشست خبری سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در آستانه هفته معلم 1401، خبر بازگشت بیمه طلایی فرهنگیان اعلام شد اما تا امروز یعنی گذشت حدود سه هفته از این موضوع، هنوز جزییات آن اعلام نشده است.

بیمه طلایی فرهنگیان یکی از اتفاقات خوب رفاهی بود که سال 1389 اجرا شد اما چند سالی بیشتر دوام نداشت و کم کم رنگش تغییر کرد و اکنون سال هاست که بیمه تکمیلی فرهنگیان نتوانسته رضایت جامعه فرهنگی را جلب کند.

به سراغ فرشید سیاری مدیرکل اسبق تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش رفتیم تا ببینیم بیمه طلایی چه ویژگی های خوبی داشت و چه اتفاقی افتاد که نتوانست موفقیت خود را ادامه دارد و چه پیشنهادی برای بیمه طلایی جدید فرهنگیان دارد.

**بیمه طلایی از اول اردیبهشت 1389 اجرا شد * فارس: در ابتدا درباره تاریخچه بیمه تکمیلی بگویید، آموزش و پرورش از چه سالی به دنبال بیمه تکمیلی بود؟ در ادامه آن، بیمه طلایی فرهنگیان چه سالی ایجاد شد و چه ویژگی شاخصی داشت؟ همانطور که مستحضرید بیمه های پایه شامل بیمه خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیر تا پیاز اولین بیمه طلایی فرهنگیان/ چرا بیمه طلایی دوام نداشت؟

سیر تا پیاز اولین بیمه طلایی فرهنگیان/ چرا بیمه طلایی دوام نداشت؟