مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 00:422022-05-23بين الملل

لاوروف: روابط روسیه با چین تقویت می شود


وزیر خارجه روسیه با اشاره به لزوم تقویت روابط مسکو با پکن، گفت برای تأمین امنیت اقتصادی باید واردات کالاهای غربی متوقف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سرگیی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه بامداد سه شنبه خواستار توقف واردات کالا از کشورهای غربی شد.

لاوروف در اظهاراتی گفت: روسیه تنها به خود و کشورهایی متکی خواهد بود که ثابت کرده اند قابل اعتماد هستند و راه دیگران را دنبال نمی کنند .

به نوشته وبگاه شبکه اسکای نیوز ، وی در این باره توضیح داد: ما باید واردات کالا از غرب را متوقف کنیم تا امنیت اقتصادمان تامین شود .

این دیپلمات ارشد روسی درباره روابط مسکو-پکن نیز اظهار داشت: روابط اقتصادی با چین پس از مواضع دیکتاتوری غرب با سرعت بیشتری تقویت خواهد شد .

لاوروف در واکنش اظهارات ضد روسی مقام های کشورهای اروپایی و آمریکا تاکید کرد: سیاستمداران غربی که می گویند روسیه باید شکست بخورد، اطلاعات کمی در مورد تاریخ کشور ما دارند .

وی همچنین افزود: اگر غرب بخواهد ثبات را به روابط بازگرداند، روسیه نیز به آن فکر خواهد کرد .

کشورهای غربی به سردمداری آمریکا از زمان آغاز عملیات نظامی ویژه روسیه در منطقه دونباس، تحریم های گسترده ای را نه تنها بر مسکو بلکه بر بلاروس نیز اعمال کرده اند و بهانه آنها نیز کمک این کشور به روسیه برای جنگ در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاوروف: روابط روسیه با چین تقویت می شود

لاوروف: روابط روسیه با چین تقویت می شود