مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 00:222022-05-23سياسي

گروه های جهادی برای کاهش آسیب های اجتماعی به دستگاه قضایی کمک کند


مطالبه گری گروه های جهادی به دستگاه قضایی برای شناسایی آسیب ها و رفع آن کمک می کند و ما آماده استفاده از این ظرفیت برای کاستن از آسیب های اجتماعی در استان به ویژه محله های در معرض آسیب هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از دادگستری گلستان، محمود اسپانلو در جمع نمایندگان گروه های جهادی استان اظهار کرد: از حضور گروه های جهادی برای کمک به کاهش آسیب های اجتماعی استقبال می کنیم.

 وی تصریح کرد: مطالبه گری گروه های جهادی به دستگاه قضایی برای شناسایی آسیب ها و رفع آن کمک می کند و ما آماده استفاده از این ظرفیت برای کاستن از آسیب های اجتماعی در استان به ویژه محله های در معرض آسیب هستیم.

* برخوردییمها با افراد شرور و اراذل و اوباش سختگیرانه است دادستان مرکز استان گلستان با بیان اینکه امنیت جامعه خط قرمز ماست، گفت: برخورد ها با افراد شرور و اراذل و اوباش سختگیرانه است و در بحث آسیب های اجتماعی مانند عفاف و حجاب هم که نیاز به کار فرهنگی و اقدام مستمر و پیگیر دارد نیازمند حضور مردم به ویژه گروه های جهادی در جامعه هستیم تا در این بخش فرهنگ سازی و برای سالم سازی جامعه رو به جلو حرکت کنیم.

دادستان مرکز استان گلستان در پاسخ به پرسش یکی از نمایندگان گروه های جهادی درباره ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه زیارت گرگان هم گفت: اقداما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های جهادی برای کاهش آسیب های اجتماعی به دستگاه قضایی کمک کند

گروه های جهادی برای کاهش آسیب های اجتماعی به دستگاه قضایی کمک کند