مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 خرداد 1401 ساعت 00:072022-05-23اقتصادي

جزییات پاداش های صرفه جویی برق از زبان وزیر نیرو


پاداش های صرفه‎جویی برق از اول خردادماه در سیستم دیسپاچینگ لحاظ شده و اعمال می شود و مشترکان می توانند به ازای هر کیلووات ساعت کاهش مصرف 500 تومان پاداش بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، علی اکبر محرابیان، امشب به تاریخ 2 خردادماه سال 1401 در برنامه صف اول شبکه خبر حاضر شد و به گفت وگو پرداخت.

وزیر نیرو با اشاره به اینکه میزان خاموشی ها در سال های اخیر چشم گیر بوده است، گفت: در تابستان های متوالی و در سه زمستان کشور با مسئله ای به نام خاموشی مواجه بوده است.

عضو کابینه دولت مردمی در بیان اینکه در زمستان گذشته با خاموشی مواجه نشدیم، عنوان کرد: صنعت برق با تأمین سوخت از سوی وزارت نفت بدون هیچ مشکلی و به صورت پایدار برق را در زمستان گذشته به مردم ارائه کرد.

وی با اشاره به تامین برق صنایع در سال گذشته گفت: در زمستان سال گذشته صنعت فولاد بیشترین رشد را میان کشورهای جهان به خود اختصاص داد که حاکی از تأمین پایدار برق است.

*ناترازی با تداوم وضع موجود به 19 هزار مگاوات می رسید وزیر نیرو در بیان اینکه سال گذشته تابستان ما 15 هزار مگاوات ناترازی داشتیم، گفت: با فرض رشد 4.

5 تا 5 درصد اوج مصرف برق، این عدد در سال جاری با فرض شرط عدم فعالیت ما به 19 هزار مگاوات ناترازی در سال جاری می رسید که معادل 25 درصد تولید برق کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پاداش های صرفه جویی برق از زبان وزیر نیرو

جزییات پاداش های صرفه جویی برق از زبان وزیر نیرو