مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 23:422022-05-23ورزشي

علیلو: هواداران تراکتور آزمون خود را نشان داده اند/ تحقیقات در حال انجام است


رییس دادستان عمومی و انقلاب تبریز گفت: هواداران تیم تراکتور انصافا آزمون خود چه در بازی های داخلی و چه بازی های آسیایی را نشان دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محبوب علیلو در مورد اتفاقات بازی تراکتور با پرسپولیس اظهار داشت: بعد وقوع این ماجرا دادسرای عمومی مرکز استان وارد موضوع شد و نسبت به پیگیری قضیه از ابعاد مختلف به ویژه در ارتباط با مسائل قضایی و آن قسمتی که جرم محسوب  شده پرونده ای تشکیل و شروع به انجام تحقیقات نموده و در حال حاضر تحقیقات در حال انجام است.

وی گفت: ما در ارتباط با این موضوع افرادی را دستگیر کردیم که به نوعی مرتبط با قضیه بودند و دستور شناسایی و دستگیری تعداد دیگر افرادی که به نوعی محرک یا عامل درگیری بودند صادر شده و انشاالله با دقت، حساسیت، رعایت عدالت و انصاف، موضوع را پیگیری کرده و آنچه که واقعیت را است بر مبنا آن قضاوت خواهیم کرد.

اما انتظار من این است که نباید یک طرفه قضیه کنیم و باید قضاوت عادلانه و منصفانه یک اتفاق رخ داده در تمامی ابعاد بررسی و مستندات هر دو طرف را بررسی کرده و به راحتی به خود اجازه ندهیم زحمات مسئولان امنیتی و انتظامی زیر سوال ببریم.

علیلو افزود: بعد از بررسی تمامی ابعاد موضوع به صورت هم جانبه واقعیت مشخص می شود و باید تدابیر در کشور اتخاذ شود چنین رفتارهایی در همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیلو: هواداران تراکتور آزمون خود را نشان داده اند/ تحقیقات در حال انجام است

علیلو: هواداران تراکتور آزمون خود را نشان داده اند/ تحقیقات در حال انجام است