مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 23:422022-05-23اجتماعي

گرد و غبار مدارس لرستان را تعطیل کرد/ فعالیت ادارات با 2 ساعت تاخیر


بر اساس اعلام کارگروه اضطرار لرستان، مدارس استان به علت پدیده گرد و غبار تعطیل و ادارات نیز برای روز سه شنبه با دو ساعت تاخیر فعالیت خواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، با توجه به وقوع پدیده گرد و غبار‬ و آلودگی هوای لرستان، وضعیت کیفی اغلب شهرستان های استان بنا بر پیش بینی هواشناسی استان و تحلیل نقشه های مربوطه در شرایط بسیار ناسالم و خطرناک قرار خواهد گرفت.

لذا جلسه کارگروه اضطرار موضوع آیین نامه اجرایی تبصره (3) ماده (3) قانون هوا پاک در ساعت 21:30 به ریاست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان تشکیل و موارد زیر مصوب و ابلاغ شد.

مقرر شد به منظور جلوگیری از آثار سو پدیده گرد و غبار برای فردا سه شنبه برای تمام شهرهای استان، همه ادارات سازمان ها شرکت ها و بانک ها، به جز مراکز بهداشتی و خدمات رسان و نظامی، با دو ساعت تأخیر کار خود را آغاز کنند.

همه مراکز آموزشی و دانشگاهی تعطیل و امتحانات این روز بعد از آخرین امتحان و طبق برنامه اعلامی از طرف آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

مقرر شد همه مراکز بهداشتی، درمانی، مرکز اورژانس و هلال احمر در تمامی شهرهای استان با آمادگی کامل شرایط لازم را برای پذیرش بیماران و افراد آسیب پذیر نیازمند مداخلات درمانی و حوادث احتمالی را فراهم کنند، همچنین دانشگاه علوم پزشکی تمهیدات لازم جهت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرد و غبار مدارس لرستان را تعطیل کرد/ فعالیت ادارات با 2 ساعت تاخیر

گرد و غبار مدارس لرستان را تعطیل کرد/ فعالیت ادارات با 2 ساعت تاخیر