مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 23:372022-05-23سياسي

رییسی: زمینه برای سرمایه گذاری امن با تضمین سود در ایران فراهم است


رییس جمهور با بیان اینکه عموم ایرانیان خارج از کشور دغدغه ایران را دارند، اظهار داشت: زمینه برای سرمایه گذاری امن با تضمین سرمایه و سود در ایران فراهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور عصر امروز دوشنبه در ادامه برنامه های سفر به عمان در جمع شماری از ایرانیان مقیم این کشور، با ابراز خرسندی از حضور در این جمع گفت: معتقدیم همانگونه که باید از حقوق ایرانیان داخل کشور صیانت کنیم، باید حقوق ایرانیان خارج از کشور را هم پاس بداریم و از آنها حمایت کنیم.

رییس جمهور ضمن تاکید بر حفظ ارتباط فرهنگی ایرانیان خارج از کشور با داخل کشور، افزود: هویت و فرهنگ ایرانیان با فرهنگ دینی آنان پیوند خورده است.

در کشورهای همسایه نیز همین گونه است و باید برای حفظ این هویت تلاش کرد.

رییسی با اشاره به اینکه ایرانیان خارج از کشور از جمله هموطنان مقیم عمان همواره مسائل داخلی ایران را با حساسیت دنبال کرده اند، اظهار داشت: زمینه برای سرمایه گذاری امن با تضمین سرمایه و سود در ایران فراهم است و بهترین کسانی که می توانند در ایران سرمایه گذاری کنند، ایرانیان خارج از کشور هستند.

رییس جمهور با بیان اینکه در نشست با فعالان اقتصادی عمانی احساس کردم انگیزه بالایی برای کار با ایرانیان دارند، تصریح کرد: امروز تولیدات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: زمینه برای سرمایه گذاری امن با تضمین سود در ایران فراهم است

رییسی: زمینه برای سرمایه گذاری امن با تضمین سود در ایران فراهم است