مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 23:022022-05-23پزشكي

تداوم روزهای بدون فوتی کرونایی در مازندران


شبانه روز گذشته با بستری شدن 18 بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به 64 نفر رسید که از این تعداد 14 بیمار بدحال هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از  مازندران، بیست وهشتمین ماه از شیوع ویروس کرونا با روند کاهشی موارد ابتلا و همچنین ادامه روزهای بدون فوتی کرونایی در استان سپری شد.

طی 24 ساعت گذشته 17 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

طی همین مدت تعداد 24 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

هم اکنون 60 نفر مشکوک به کرونا براساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد 13 نفر نیز  با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

در دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در حال حاضر  4 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های بابل بستری هستند که در 24 ساعت گذشته یک بیمار جدید بستری و 5 بیمار هم  ترخیص شدند.

همچنین یک بیمار در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند.

 طی شبانه روز گذشته با بستری شدن تعداد 18 بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به 64 نفر رسید که از این تعداد 14 بیمار بدحال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم روزهای بدون فوتی کرونایی در مازندران

تداوم روزهای بدون فوتی کرونایی در مازندران