مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 22:272022-05-23اجتماعي

مدارس و دانشگاه های لرستان فردا تعطیل هستند/آغاز فعالیت ادارات با تاخیر دو ساعته


بنا بر اعلام کارگروه اضطراری آلودگی هوا، همه مدارس و دانشگاه های لرستان فردا تعطیل هستند و ادارات نیز با دو ساعت تاخیر آغاز بکار می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، روابط عمومی محیط زیست لرستان اعلام کرد، بنا بر مصوبه کارگروه اضطراری آلودگی هوا، فردا همه مدارس و دانشگاههای لرستان تعطیل هستند و ادارات نیز با دو ساعت تاخیر آغار بکار می کنند.

  مصوبات این کارگروه به شرح زیر است؛  1.

مقرر گردید به منظور جلوگیری از آثار سوء پدیده گرد و غبار برای فردا سه شنبه مورخ 3/3/1401 برای تمام شهرهای استان، کلیه ادارات سازمانها شرکت ها و بانک ها (به جزء مراکز بهداشتی و خدمات رسان و نظامی) با دو ساعت تاخیر کار خود را آغاز نمایند  2.

کلیه مرکز آموزشی و دانشگاهی تعطیل و امتحانات این روز بعد از آخرین امتحان و طبق برنامه اعلامی از طرف آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

  3.

مقرر گردید کلیه مراکز بهداشتی، درمانی ، مرکز اورژانس و هلال احمر در تمامی شهرهای استان با آمادگی کامل شرایط لازم را برای پذیرش بیماران و افراد آسیب پذیر نیازمند مداخلات درمانی و حوادث احتمالی را فراهم نمایند.

همچنین دانشگاه علوم پزشکی تمهیدات لازم جهت استقرار آمبولانس و کادر پزشکی را در میادین و خیابان های اصلی شهر جهت کمک به مردم را فراهم نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس و دانشگاه های لرستان فردا تعطیل هستند/آغاز فعالیت ادارات با تاخیر دو ساعته

مدارس و دانشگاه های لرستان فردا تعطیل هستند/آغاز فعالیت ادارات با تاخیر دو ساعته