مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 22:272022-05-23اجتماعي

مدارس و ادارات زنجان فردا تعطیل است


مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: به علت نفوذ توده گردو خاک به استان زنجان فردا(سه شنبه)ادارات و مدارس استان زنجان تعطیل است.

- زنجان-مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: به علت نفوذ توده گردو خاک به استان زنجان فردا(سه شنبه)ادارات و مدارس استان زنجان تعطیل است.

صفی الله کرامتی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: به علت نفوذ توده گردو خاک به استان زنجان فردا ادارات و مدارس استان زنجان تعطیل است.

وی اظهار کرد: با توجه به آلودگی هوا ناشی از گرد و غبار و شاخص کیفی هوا در وضعیت خطرناک، جلسه کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوای استان برگزار شده است و روز سه شنبه 3 خرداد ماه جاری تمام مراکز آموزشی (دانشگاه ها، فنی و حرفه ای، مراکز علمی) تعطیل و امتحانات به روز دیگر موکول می گردد و از طریق روابط عمومی مراکز مذکور اطلاع رسانی می گردد.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: فعالیت های آموزشی در تمامی مدارس استان در نوبت های صبح و بعد از ظهر در تمامی مقاطع تحصیلی، تعطیل است و امتحانات داخلی تمام دوره ها و همچنین هماهنگ پایه ششم لغو و تاریخ برگزاری آن متعاقباً توسط مدیران مدارس به دانش آموزان اطلاع رسانی خواهد شد.

کرامتی تاکید کرد: به استناد دستور العمل شرایط اضطراری آلودگی هوا, فعالیت ادارات و دستگاه های دولتی به استثنای دستگاه های امداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس و ادارات زنجان فردا تعطیل است

مدارس و ادارات زنجان فردا تعطیل است