مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 22:172022-05-23سياسي

بازداشت شدگان حادثه آبادان به 8 نفر رسید


تعداد بازداشت شدگان حادثه ریزش برج متروپل آبادان به 8 نفر رسید و برخورد قاطعی با تمامی کسانی که نقش مستقیم و غیرمستقیمی در این حادثه داشتند صورت خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، علی دهقانی رییس دادگستری خوزستان امروز در بازدید از محل حادثه ریزش برج متروپل آبادان، اظهار کرد: تعداد بازداشت  شدگان حادثه متروپل آبادان به 8 نفر رسید که به غیر از مالک و پیمانکار این طرح6 نفر دیگر از نیروهای شهرداری آبادان و ناظران این طرح در بین احضار شدگان حضور دارند.

رییس دادگستری خوزستان گفت: دادستان استان و شهرستان پیگیر چگونگی این موضوع هستند و با تمامی عواملی که ترک فعل یا نظارت ناقص داشته باشند برخورد خواهند کرد و پس از بررسی دقیق نتایج به آن به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

 رییس دادگستری خوزستان افزود: ورود به به موقع دستگاه قضا به موضوعات مختلف از جمله وظایف اصلی این دستگاه در جهت حمایت از حقوق مردم و پیگیری مشکلات آنها است.

 ‏ دهقانی ضمن همدردی با خانواده های داغدار در این حادثه، عنوان کرد: دادگستری استان رسیدگی ویژه نسبت به این حادثه خواهد داشت، از این رو برخورد قانونی و قاطعی با تمامی مسببان و کسانی که نقش مستقیم و غیرمستقیمی در این حادثه داشتند – بر اساس میزان تقصیر – صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت شدگان حادثه آبادان به 8 نفر رسید

بازداشت شدگان حادثه آبادان به 8 نفر رسید