مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 21:422022-05-23اقتصادي

اختصاص یک هزار و 793 میلیارد ریال برای اشتغال مددجویان بهزیستی اردبیل


سرپرست اداره کل بهزیستی استان اردبیل گفت: یک هزار و 793 میلیارد ریال از محل تبصره 16 قانون بودجه به اردبیل تخصیص یافته است و تسهیلگری اشتغال جامعه هدف، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حامد رضایی شامگاه امروز در کمیته اشتغال بهزیستی اظهار کرد: مبلغ یک هزار و 793 میلیارد ریال از محل تبصره 16 قانون بودجه سال 1401 به استان اردبیل تخصیص یافته است.

وی افزود: با توجه به اینکه یکی از سیاست ها و برنامه های اصلی بهزیستی استان در سال جاری، تسهیلگری اشتغال جامعه هدف بهزیستی است، لازم است همکاران در راستای تحقق تعهد اشتغال بهزیستی برنامه ریزی عملیاتی انجام دهند.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان اردبیل تشریح کرد: برای تسهیلگری اشتغال جامعه هدف، برنامه های مختلفی از قبیل پرداخت بیمه حق کارفرمایی، بیمه خوداشتغالی، پرداخت جبران کارآیی معلولین، تشکیل کارگروه های همیار زنان سرپرست خانوار و.

در دستور کار داریم تا بتوانیم افراد واجد شرایط اشتغال را به مرحله توانمندسازی اقتصادی برسانیم.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه توانمندسازی جامعه هدف و برنامه ریزی مناسب و کارشناسانه بر جذب به موقع و بهینه اعتبارات تاکید کرد.

  رضایی بیان کرد: کارفرمایان بخش خصوصی و تعاونی ها در صورت به کارگیری معلولان جامعه می توانند از تسهیلاتی از قبیل 23 درصد حق بیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص یک هزار و 793 میلیارد ریال برای اشتغال مددجویان بهزیستی اردبیل

اختصاص یک هزار و 793 میلیارد ریال برای اشتغال مددجویان بهزیستی اردبیل