مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 21:422022-05-23سياسي

قالیباف: ترور شهید خدایی چهره زبون صهیونسیت ها را آشکارتر کرد


رییس مجلس طی پیامی به مناسبت شهادت شهید صیاد خدایی تاکید کرد: وقوع حادثه تروریستی شهادت صیاد خدایی بار دیگر چهره سرشار از زبونی و شقاوت رژیم صهیونسیتی را آشکار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی طی پیامی شهادت پاسدار سلحشور، صیاد خدایی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا وقوع حادثه تروریستی شهادت پاسدار سلحشور، مدافع حرم، شهید حسن صیاد خدایی بار دیگر چهره سرشار از زبونی و شقاوت رژیم صهیونیستی را آشکارتر ساخت.

دشمنان کوردل که از مصاف با صبر و مقاومت و ایثار این ملت عاجز و ناتوان گشته اند به این گونه اقدامات ذلیلانه و خارج از معیار های بین المللی و انسانی روی آورده اند که بدون شک هیچ حاصلی برای آن ها نخواهد داشت.

 شهید والامقام حسن صیاد خدایی پس از سال ها مجاهدت در راه آرمان های انقلاب و ارزش های اسلامی و شعائر اهل بیت علیهم السلام به فیض شهادت نایل گردید تا ثابت شود فرزندان ملت قهرمان ایران با اراده راسخ همچون همیشه سربلند و سلحشور، دست از اهداف و آرمان های استکبارستیز و ضدیت با رژیم منحوس صهیونیستی برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: ترور شهید خدایی چهره زبون صهیونسیت ها را آشکارتر کرد

قالیباف: ترور شهید خدایی چهره زبون صهیونسیت ها را آشکارتر کرد