مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 21:272022-05-23سياسي

شورای وحدت کهکیلویه بویر احمد نامزد انتخاباتی معرفی نکرده است


نظر شورای وحدت اصولگرایان در مورد انتخاب نامزد انتخاباتی اصولگرایان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج حجت الاسلام صفدر پناهی در نشست شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سوالی در خصوص انتخاب کاندیدای جریان اصولگرایان در شهرستان های بویراحمد و دنا و مارگون گفت: هنوز در شورای وحدت هیچگونه تصمیمی برای انتخاب کاندیدای انتخابات مجلس در این حوزه نگرفته ایم و هیچ جلسه ای برگزار نکرده ایم.

رییس شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر بخواهیم این کار را در آینده انجام دهیم با حضور همه اعضا نشستی برگزار می کنیم و همچنین کمیته های خواهیم داشت.

وی گفت: به هیچ وجه شورای وحدت تا به امروز وارد بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی نشده است و در فرصت مناسب به صورت صادقانه در خصوص ورود به انتخابات با حضور همه اعضا تصمیم خواهیم گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه هیچ گونه اختلاف نظری با دوستان خود در شورای ائتلاف نداریم گفت: به صراحت به همه می گویند که در شورای وحدت و شورای ائتلاف مقابل هم نیستیم و اعتماد کامل به هم داریم و همسو هستیم و جبهه گیری در مقابل همدیگر را خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای وحدت کهکیلویه بویر احمد نامزد انتخاباتی معرفی نکرده است

شورای وحدت کهکیلویه بویر احمد نامزد انتخاباتی معرفی نکرده است