مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 21:272022-05-23سياسي

اختتامیه جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر برگزار نمی شود


اختتامیه جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر در راستای ابراز همدردی با مردم آبادان و خانواده های داغ دیده و عزادار حادثه ریزش ساختمان متروپل برگزار نخواهد شد.

- ، اختتامیه جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر هر ساله و همزمان با جشن های سوم خرداد هر ساله به منظور گرامیداشت فتح خرمشهر در سراسر کشور برگزار می شد و با توجه به ریزش ساختمان متروپل در آبادان و فوت 6 نفر و مصدومیت 35 نفر دیگر، اختتامیه جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر برگزار نخواهد شد.

لغو شدن اختتامیه جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر با هدف ابراز همدردی با مردم آبادان و خانواده های داغ دیده و عزادار صورت گرفته است.

و نتایج برگزیدگان این جشنواره ملی، توسط درگاه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، کار ساخت برج های دو قلوی متروپل به عنوان بزرگ ترین و کامل ترین مجموعه پزشکی، اداری، تفریحی، تجاری و پارکینگ طبقاتی آبادان در منطقه جنوب غرب خوزستان که در مراحل پایانی قرار داشت و بنا به دلایل فنی، متوقف شده بود، ساعاتی پیش فرو ریخت.

در این راستا پیمانکار و مالک ساختمان متروپل آبادان بازداشت شدند و تلاش برای دستگیری سایر مسببان و متخلفان این حادثه همچنان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر برگزار نمی شود

اختتامیه جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر برگزار نمی شود