مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 21:222022-05-23اقتصادي

80 تن نهاده های دامی احتکار شده در دیلم کشف شد


فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف 80 تن نهاده های دامی احتکار شده به ارزش 9 میلیارد ریال در یکی از روستاهای اطراف شهرستان دیلم و پلمب این انبار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حیدر سوسنی دوشنبه شب در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس شهرستان دیلم در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در حاشیه یکی از روستاهای اطراف شهر اقدام به احتکار ذرت دامی کرده است با هماهنگی مقام قضایی و همراهی مأموران جهاد کشاورزی به محل عزیمت کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: با حضور مأموران در این محل و بررسی انبار مورد نظر مشخص شد حدود 80 تن ذرت دامی این انبار به صورت غیرمجاز و به منظور احتکار انبار شده است.

سردار سوسنی با اشاره به ارزش 9 میلیارد ریالی این بار خوراک دام خاطرنشان کرد: این انبار با حکم مقام قضایی پلمب و در این زمینه پرونده تشکیل و به همراه صاحب انبار تحویل مقام قضایی ذی صلاح شد.

توقیف محموله 18 میلیاردی قاچاق در دیلم فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: مأموران پلیس دیلم با رصد محورهای خاکی و کنترل خودروهای عبوری موفق شدند 6 دستگاه خودرو سواری تندرو (شوتی)، حامل انواع کالای قاچاق را در 24 ساعت گذشته متوقف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 تن نهاده های دامی احتکار شده در دیلم کشف شد

80 تن نهاده های دامی احتکار شده در دیلم کشف شد