مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 21:122022-05-23اقتصادي

کشف 107 دستگاه و ادوات حفاری غیرمجاز در اصفهان


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان از توقیف 107 دستگاه و ادوات حفاری غیرمجاز در استان از ابتدای سال 1401 تاکنون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی آب منطقه ای اصفهان، محمود چیتیان، معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان اظهار داشت: از ابتدای سال 1401 تا امروز یکم خردادماه تعداد 107 دستگاه و ادوات حفاری غیرمجاز در استان توقیف شده است.

وی با اشاره به اینکه 105 مورد مأموریت درون شهری و برون شهری به صورت شبانه روزی در راستای حفاظت از منابع آب استان طی این مدت انجام شده است، گفت: 73 عدد پمپ و کفکش غیرمجاز نیز از شبکه های آبیاری توقیف شد.

چیتیان با اشاره به توقیف 2 دستگاه خودرو تانکر در حین برداشت غیرمجاز از شبکه های آبیاری افزود: 14 دستگاه و ادوات حفاری غیرمجاز نیز در این بازه زمانی دو ماهه توقیف شد.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان سامانه 3848 را یکی از راه های ارتباط مردم استان اصفهان با شرکت آب منطقه ای اصفهان اعلام کرد و بیان کرد: مردم می توانند در سراسر استان  از طریق این سامانه در تمام طول شبانه روز تماس بگیرند و گزارش تخلفات از قبیل حفاری، لایروبی و کف شکنی غیر مجاز چاه، بهره برداری از چاه های فاقد پروانه را مطرح کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 107 دستگاه و ادوات حفاری غیرمجاز در اصفهان

کشف 107 دستگاه و ادوات حفاری غیرمجاز در اصفهان