مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 19:122022-05-23سياسي

شهر ها را باید با گام های بلند تمدن سازی کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی امروز (دوشنبه) در نشست کمیسیون اجتماعی و فرهنگی مجمع شهرداران کلانشهر های کشور با بیان اینکه شهر را باید با گام بلند تمدن سازی ساخت اظهار کرد: - .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی امروز (دوشنبه) در نشست کمیسیون اجتماعی و فرهنگی مجمع شهرداران کلانشهر های کشور با بیان اینکه شهر را باید با گام بلند تمدن سازی ساخت اظهار کرد: با سرمایه های مردمی و حاکمیتی، توسعه شهر ها توأم با آرامش مردم محقق می شود.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: قرن جدید، قرن شهر است و برنده منازعات اندیشه تمدنی کسی خواهد بود که در توسعه شهر پیشرو باشد.

* مخاطب محوری در فعالیت های فرهنگی در جامعه مورد توجه قرار گیرد در ادامه، معاون سیمای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: برای تأثیرگذاری فعالیت های فرهنگی در جامعه، مخاطب محوری در فعالیت ها باید مورد توجه باشد.

محسن برمهانی بیان کرد: فعالیت رسانه ملی با واسطه است، اما فعالیت شهرداری ها میدانی است لذا می تواند در مخاطب اثربخشی بیشتری نسبت به رسانه ملی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر ها را باید با گام های بلند تمدن سازی کرد

شهر ها را باید با گام های بلند تمدن سازی کرد