مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 19:072022-05-23سياسي

مباحث معماری استان تهران در حد بحران است


رییس مجمع کمیسیون های شهرسازی و معماری شهرهای استان تهران گفت: برخی مباحث معماری در استان تهران در حد بحران است و باید با تبادل تجربیات بر این بحران ها و چالش ها فائق آمده و برای آیندگان نیز ریل گذاری اصولی و اساسی انجام گیرد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از ری، جعفر شربیانی عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران عصر امروز در نخستین جلسه مجمع کمیسیون های شهرسازی و معماری شهرهای استان تهران در مجموعه فرهنگی ایوان ری اظهار کرد: بافت و حریم اطراف شهرها از مهمترین مشکلات شهری است لذا اعضای شورای شهر باید به دنبال برطرف سازی این مشکلات مهم باشند و ظرفیت های مهم شهر تهران در راستای کاهش مشکلات به عنوان پایتخت کشور باید در اختیار شهرهای استان تهران قرار گیرد.

وی گفت: برخی مباحث معماری در شهرستان ری و استان تهران در حد بحران است و باید با تبادل تجربیات بر این بحران ها و چالش ها فائق آمده و برای آیندگان نیز ریل گذاری اصولی و اساسی انجام گیرد.

رییس مجمع کمیسیون های شهرسازی و معماری شهرهای استان تهران بیان کرد: باید تلاش کنیم که متفاوت از گذشتگان تصمیماتی بگیریم که منجر به بهبود زندگی مردم باشد و در این زمینه موضوعاتی از قبیل سکونت گاه های غیررسمی، بافت فرسوده و حریم شهرها باید مورد توجه قرار گیرد تا به عنوان قوانین بالادستی مورد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مباحث معماری استان تهران در حد بحران است

مباحث معماری استان تهران در حد بحران است