مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 19:022022-05-23سياسي

دستاوردهای حماسه فتح خرمشهر باید در جامعه تبیین شود


فرمانده ناوتیپ امیرالمومنین در دوران دفاع مقدس گفت: فتح خرمشهر حماسه ای بزرگ است که دستاوردها و ویژگی های آن باید در جامعه تبیین و بازگو شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسین کارگر عصر دوشنبه در آیین گرامیداشت سالروز حماسه فتح خرمشهر در مصلای جمعه گناوه اظهار داشت: به فرموده خداوند اگر خداوند را یاری کنید خداوند شما را یاری می کند و ثابت قدم می دارد.

فرمانده ناوتیپ امیرالمومنین در دوران دفاع مقدس با اشاره به فرموده امام راحل که خرمشهر را خدا آزاد کرد افزود: در دوران دفاع مقدس ده ها عملیات بزرگ و کوچک انجام و شهدای گرانقدری تقدیم و حماسه های بزرگی آفریده شد اما در این میان عملیات فتح خرمشهر فوق عملیات ها بود که دستاوردهای زیادی به همراه داشت.

وی گفت: عملیات فتح خرمشهر و بزرگداشت سالروز این عملیات بزرگ فقط به دلیل آزادسازی خرمشهر و صرفاً یک عملیات نیست بلکه حماسه ای بزرگ است که دستاوردهای آن باید در جامعه تبیین و بازگو شود.

کارگر ادامه داد: با برعهده گرفتن فرماندهی کل قوا توسط امام راحل (ره) دستور فرمودند که ارتش و سپاه در کنار هم در طرح ریزی و برنامه ریزی عملیات ها و هم در اجرای عملیات ها مشارکت داشته باشند که منجر به انجام در دوران دفاع مقدس عملیات های بزرگی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای حماسه فتح خرمشهر باید در جامعه تبیین شود

دستاوردهای حماسه فتح خرمشهر باید در جامعه تبیین شود