مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 19:022022-05-23سياسي

نخستین شتاب دهنده رسانه ای و فرهنگی استان سمنان ایجاد شد


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه نخستین شتاب دهنده رسانه ای و فرهنگی استان ایجاد شد، گفت: تقویت استعدادهای فرهنگی و رسانه ای هدف این طرح است.

- ، حجت الاسلام عباس عبدالهی عصر دوشنبه در دیدار با مسئولان مدیریت شهری و شورای شهر شاهرود به میزبانی این شورا با بیان اینکه تعاملات سازمان تبلیغات اسلامی و ارگان های فرهنگی و مذهبی استان سمنان بسیار مهم است، تاکید داشت: تبلیغات اسلامی برای بسیاری مسئولان و کارشناسان استانی و شهرستانی و در شهرهای استان سمنان ناشناخته است لیکن کلیت اینکه مساجد و هیئات مذهبی ارتباطی با این سازمان دارند، مشخص است اما اینکه در دوره جدید چه تحولاتی در این حوزه رخ داده مشخص نیست.

وی با بیان اینکه بخشی از این امر به ضعف هایی باز می گردد که در حوزه اطلاع رسانی وجود دارد و بخشی دیگر از محجوریت سازمان تبلیغات اسلامی بر می آید، افزود: چهار دهه قبل به دستور امام خمینی (ره) برای مقابله با حملات تبلیغی دشمن، شورای عالی تبلیغات اسلامی ابتدا تأسیس و سپس سازمان تبلیغات اسلامی شکل می گیرد.

استفاده از ظرفیت مردم مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه از کار ویژه های این سازمان تبیین اسلام و قرائت انقلاب اسلامی به خصوص در دوره جدید مدیریت سازمان تبلیغات اسلامی است، ابراز داشت: مبلغان اعز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین شتاب دهنده رسانه ای و فرهنگی استان سمنان ایجاد شد

نخستین شتاب دهنده رسانه ای و فرهنگی استان سمنان ایجاد شد