مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 19:022022-05-23بين الملل

نبرد «شمشیر قدس» یک بار دیگر ثابت کرد که می توان صهیونیست ها را شکست داد


دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه نبرد «شمشیر قدس» دستاورد بزرگی بود، عنوان کرد: این نبرد تاکیدی بر امکان پیروزی بر دشمن است.

- ، زیاد نخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگو با روزنامه الاخبار عنوان کرد: پس از گذشت یکسال از نبرد شمشیر قدس، درگیری میان فلسطین و صهیونیسم همچنان پابرجاست.

رژیم صهیونیستی با ساخت چهار هزار واحد مسکونی جدید موافقت کرده است و تروریسم نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست علیه ملت فلسطین برای آواره کردن آنها از خانه هایشان و یا کشتار آنها تشدید شده است.

وی افزود: این در حالی است که فلسطینیان با ابتکارات فردی و جمعی و با روش های مختلف مبارزه مردمی و مسلحانه، با این اقدامات صهیونیست ها مقابله می کنند.

این رهبر فلسطینی اظهار داشت: بدون تردید نبرد شمشیر قدس دستاوردهای بزرگ و مهمی داشت و راه را برای امکان پیروزی مردم فلسطین بر پروژه صهیونیستی در منطقه فراهم کرد، ولی به نظر من پیروزی کاملی نیست.

این نبرد چشم انداز و ذهنیت ما را در مورد امکان تحقق پیروزی کامل و واقعی گشود و نشان داد که می توان با امکانات اندک به پیروزی رسید.

دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین در مورد مسئولیت گروه های مقاومت گفت: وظیفه ما تقویت روحیه مبارزه و آمادگی برای آن و خالی نکردن میدان نبرد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبرد «شمشیر قدس» یک بار دیگر ثابت کرد که می توان صهیونیست ها را شکست داد

نبرد «شمشیر قدس» یک بار دیگر ثابت کرد که می توان صهیونیست ها را شکست داد