مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 18:572022-05-23بين الملل

اقتصاد جهانی در بدترین وضعیت از زمان جنگ جهانی دوم قرار دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از راشاتودی، کریستالینا جورجیوا، رییس کل صندوق بین الملل پول در مراسم افتتاح اجلاس مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوییس گفت: - کریستالینا جورجیوا گفت: اوضاع اقتصاد جهانی در بدترین شرایط از زمان پایان جنگ جهانی دوم قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از راشاتودی، کریستالینا جورجیوا، رییس کل صندوق بین الملل پول در مراسم افتتاح اجلاس مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوییس گفت: اقتصاد جهانی در بدترین شرایط از زمان جنگ جهانی دوم تاکنون قرار دارد.

وی گفت: درگیری بین روسیه و اوکراین با بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا و تبعات آن ترکیب شده و باعث شده تا زندگی مردم بدتر شود.

رشد اقتصادی پایین آمده و تورم هم بالا برود.

جورجیوا هشدار داد: به این موارد افزایش قابل توجه نوسان در بازار های مالی و تداوم تهدید تغییرات آب و هوایی را هم اضافه کنید و در نهایت با وقوع همزمان چندین بحران و بلا روبه رو هستیم.

رییس کل صندوق بین الملل پول بر تبعات افزایش قیمت مواد غذایی و حامل های انرژی بر زندگی خانواده ها در سراسر جهان تاکید کرد و گفت: این بحران ها مشکلات بزرگی را برای کشور های آسیب پذیر با بدهی بالا ایجاد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد جهانی در بدترین وضعیت از زمان جنگ جهانی دوم قرار دارد

اقتصاد جهانی در بدترین وضعیت از زمان جنگ جهانی دوم قرار دارد