مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 18:522022-05-23سياسي

بازگشت پیکر شهید نامور پس از 37 سال به قم/جزییات مراسم تشییع و خاکسپاری اعلام شد


خبر شناسایی پیکر شهید مصطفی نامور توسط فرمانده سپاه استان قم و جمعی دیگر از مسئولان به خانواده شهید اعلام شد و پیکر این شهید دفاع مقدس طی روزهای آینده مهمان مردم قم خواهد بود و روز جمعه در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) به خاک سپرده خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، شهید مصطفی نامور از شهدای استان قم در دفاع مقدس، با تلاش خادمان تفحص شهدا در مناطق جنگی جنگ تحمیلی شناسایی شد.

فرمانده سپاه استان قم و جمعی از مسئولان استان عصر امروز در منزل شهید مصطفی نامور حضور یافته و خبر شهادت وی را به خواهران و برادران شهید اعلام و همچنین در این دیدار از پدر و مادر مرحوم، شهید نامور یاد کردند.

سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) رجعت این شهید بزرگوار را تبریک و تسلیت گفت و اظهار کرد: این شهدا هستند که چراغ اسلام و انقلاب را زنده نگه داشتند و این رجعت ها نیز موجب پرفروغ تر شدن نور این چراغ است.

پیکر شهید مصطفی نامور فردا صبح مهمان صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان قم خواهد بود که این صبحگاه به مناسبت روز ملی مقاومت و پایداری با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی برگزار خواهد شد.

همچنین، مراسم قرائت دعای توسل در مسجد مقدس جمکران و قرائت دعای ندبه در حرم مطهر بانوی کرامت با حضور پیکر این شهید بزرگوار برگزار می شود و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت پیکر شهید نامور پس از 37 سال به قم/جزییات مراسم تشییع و خاکسپاری اعلام شد

بازگشت پیکر شهید نامور پس از 37 سال به قم/جزییات مراسم تشییع و خاکسپاری اعلام شد