مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 18:472022-05-23سياسي

پایگاه اطلاع رسانی خادمیاران رضوی منطقه 7 تهران رونمایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، پایگاه اطلاع رسانی خادمیاران رضوی منطقه 7 تهران به آدرس (aqr7.

ir)، با حضور مسؤولان کانون خدمت رضوی استان تهران، منطقه 7 و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید احمد روحانی و با حضور خادمیاران و یاوران رضوی این منطقه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که با محوریت بررسی انجام فعالیت های رضوی به صورت تخصصی در آستانه ایام مبارک دهه کرامت و در سالن جلسات خبرگزاری فارس برگزار شد، دکتر محمدصادق حیدری مسؤول کانون خبر و فضای مجازی منطقه 7 تهران، پس از معرفی میهمانان، درباره چرایی خادم بودن و اینکه یک خادم باید به چه کسانی خدمت کند صحبت کرد.

مدرس دانشکده خبر، حوزه رسانه را در سازمان های رسانه دچار کم توجهی دانست و با بیان اینکه رفع این مشکل، نیاز به بررسی دارد، گفت: ارائه خدمت شایسته به اهل بیت علیهم السلام، نیازمند دانش تخصصی در هر عرصه از خدمت است بخصوص عرصه رسانه و خبر که ابزار سلطه غرب و همواره در راستای تحمیل فرهنگ غربی به جوامع اسلامی بوده است.

دانش آموخته دکتری مدیریت رسانه در ادامه افزود: اساسا ما در حوزه رسانه با ساختار یک جنگ تمام عیار مواجه هستیم و به تعبیر مقام معظم رهبری ساده لوحانه است اگر فکر کنیم که ما در حال انجام زندگی عادی خود هستیم و دشمنان ما هم در حال انجام زندگی عادی خود هستند ایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه اطلاع رسانی خادمیاران رضوی منطقه 7 تهران رونمایی شد

پایگاه اطلاع رسانی خادمیاران رضوی منطقه 7 تهران رونمایی شد